نئےصوبوں کے نعرے پرجھوٹے وعدے نہیں کریں گے‘ شہبازشریف –

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کا کہنا ہے نئے صوبوں سے متعلق ہمارے عزم کا ثبوت پنجاب اسمبلی سے قرارداد کی منظوری ہے، نئے صوبوں کے نعرے پرجھوٹے وعدے نہیں کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹرپراپنے پیغام میں کہا کہ گورننس عوام کے دروازے تک ہماری سیاست کا امتیازی نشان ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کا کہنا ہے کہ نچلی سطح پرعوام کے اختیارسے ہی خدمات کی مؤثرفراہمی ممکن ہے۔

شہبازشریف کا کہنا تھا کہ نئے صوبوں کے نعرے پرجھوٹے وعدے نہیں کریں گے، نئے صوبوں سے متعلق ہمارے عزم کا ثبوت پنجاب اسمبلی سے قرارداد کی منظوری ہے۔

جھوٹ کی سیاست کے پاؤں نہیں ہوتے‘ شہبازشریف

خیال رہے کہ گزشتہ ہفتے وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کا کہنا تھا کہ الزامات کی سیاست کرنے والوں کے چہرے عیاں ہوچکے ہیں، آئندہ عام انتخابات میں شکست ان عناصر کا مقدر ہے۔

شہبازشریف کا کہنا تھا کہ تبدیلی کے دعویداروں نے کھوکھلے نعروں کے علاوہ کچھ نہیں دیا، لوٹ مار اور دھرنا دینے والے ہماری کارکردگی سے خوفزدہ ہیں، آئندہ عام انتخابات میں شکست ان عناصر کا مقدر ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ ترقی کے مخالف عناصر کوعوام آئندہ الیکشن میں سبق سکھائیں گے، منفی حربوں کے باوجود ترقی وخوشحالی بڑھاتےجائیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Source by [author_name]

اپنا تبصرہ بھیجیں