عدالت کا فرانس کےسابق صدرنکولس سرکوزی پرمقدمہ چلانےکا حکم –

پیرس : فرانیسیسی عدالت نے سابق صدر نکولس سرکوزی پر مقدمہ چلانے کا حکم دے دیا، انہیں رواں ماہ 20 مارچ کو گرفتار کیا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق فرانس کے سابق صدر نکولس سرکوزی کے خلاف کرپشن اور اختیارات کے ناجائز استعمال پر عدالت نے مقدمہ چلانے کا حکم دے دیا۔

نکولس سرکوزی نے اپنے اوپرلگائے گئے تمام الزامات کو مسترد کرتے ہوئے اس امید کا اظہار کیا ہے کہ ان کے خلاف تمام کیسزختم ہوجائیں گے۔

دوسری جانب سابق فرانسیسی صدر کے وکیل کا کہنا ہے کہ ان کے موکل کی اپیل 25 جون کو سنی جائے اور وہ پرامید ہیں کہ سچ سب کے سامنے آجائے گا۔

فرانس کے سابق صدر نکولس سرکوزی پر 2007 کے صدارتی انتخابات میں لیبیا کے سابق ڈکیٹیٹرکرنل معمرقذافی سے فنڈز لینے کا بھی الزام ہے۔

فرانس کے سابق صدر نکولس سرکوزی کو گرفتار کرلیا گیا

خیال رہے کہ رواں ماہ 20 مارچ کو فرانس کے سابق صدر نکولس سرکوزی کو انتخابات میں لییبا کے سابق رہنما معمر قذافی سے فنڈز حاصل کرنے کے الزام میں گرفتار کیا گیا تھا۔

یاد رہے کہ جولائی 2014 میں بھی نکولس سرکوزی کو مبینہ طور پر اپنے اثرو رسوخ کے استعمال کے الزام میں حراست میں لے کر ان سے تفتیش کی گئی تھی۔

واضح رہے کہ فرانسیسی صدر نکولس سرکوزی 2007 سے 2012 کے دوران فرانس کے صدر رہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Source link

اپنا تبصرہ بھیجیں