شہر قائد میں آج بھی شدید گرمی پڑے گی، درجہ حرارت اڑتیس ڈگری رہنے کا امکان ہے

کراچی : محکمہ موسمیات نے خبردار کیا ہے کہ شہر قائد میں آج بھی شدید گرمی پڑے گی ،درجہ حرارت زیادہ سے زیادہ اڑتیس سے چالیس ڈگری سینٹی گریڈ رہنے کا امکان ہے جبکہ آئندہ2سے3 روز میں درجہ حرارت معمول پر آجائے گا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں سورج آج بھی آگ برسائے گا، شدید گرمی کی لہر نےشہریوں کو نڈھال کردیا، محکمہ موسمیات کا کہنا ہے جمعہ کے روز کراچی کا درجہ حرارت زیادہ سے زیادہ اڑتیس سے چالیس ڈگری سینٹی گریڈ رہنے کا امکان ہے۔ ہوا کی رفتار انتہائی کم ہونے سے گرمی اور حبس کی کیفیت رہے گی۔

کراچی کا موجودہ درجہ حرارت 33ڈگری سینٹی گریڈ ہے جبکہ ہوا میں نمی کا تناسب 29فیصد ہے۔

ڈی جی محکمہ موسمیات نے آج سے پارہ نیچے آنے کی نوید سناتے ہوئے کہا ہے کہ آئندہ دو سے تین روز میں درجہ حرارت معمول پر آجائے گا۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ رواں موسم گرما میں کراچی سمیت سندھ بھر میں گرمی کی شدت میں اضافے اور کمی کا سلسلہ برقرار رہے گا۔

ڈاکٹرز نے بڑھتی ہوئی گرمی کے پیش نظر شہریوں کو احتیاط برتنے، غیر ضروری طور پر گھروں سے باہر نہ نکلنے اور پانی زیادہ پینے کا مشورہ دیا ہے۔

دوسری جانب کراچی میں شدید گرمی کی لہر کے بعد الیکٹرک نے مختلف علاقوں میں لوڈشیڈنگ کا دورانیہ اچانک بڑھا دیا گیا، ناظم آباد، نارتھ ناظم آباد، شادمان ٹاؤن، کلفٹن، ڈیفنس سمیت بیشتر علاقے جہاں بل سو فیصد ادا کیا جاتا رہاہ ے اور برسوں سے لوڈشیڈنگ سے مستثنیٰ رہے اب وہاں بھی دو دو گھنٹے تین بار غیر اعلانیہ لوڈشیڈنگ کا عمل جاری ہے۔

لانڈھی، کورنگی، ملیر، نیو کراچی، بلدیہ ٹاؤن، کھارادر، قائد آباد سمیت مختلف علاقوں میں تین تین گھنٹے چار بار غیر اعلانیہ کی جارہی ہے، غیر اعلانیہ لوڈشینڈنگ سے کاروبار زندگی شدید متاثر ہوکر رہ گیا ہے جبکہ کراچی بورڈ کے امتحانات کی وجہ سے طلبہ و طالبات شدید پریشانی کا شکار ہیں کیونکہ لوڈشینڈنگ سے امتحانات کی تیاریوں میں مشکلات پیدا ہورہی ہیں۔

سندھ کے دیگر شہروں میں بھی سورج آگ برسا رہا ہے، محکمہ موسمیات نے آئندہ چوبیس گھنٹے کے دوران کوئٹہ ، لاہور، اسلام آباد،پشاور سمیت ملک کے بیشترعلاقوں میں موسم گرم اور خشک رہنے کی پیشگوئی کی ہے، تربت میں سورج آج بھی آگ برسائے گا اور درجہ حرارت پینتالیس ڈگری سینٹی گریڈ تک جانے کا امکان ہے۔

گزشتہ روز سب زیادہ درجہ حرارت چھور،تربت،شہید بینظیر آباد میں پینتالیس ڈگری سینٹی گریڈ تک ریکارڈ کیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Source by [author_name]

اپنا تبصرہ بھیجیں