راحت فتح علی خان کا نیا گانا مداحوں کو بھا گیا rahat fateh Tab Bhi Tu

ممبئی: بالی ووڈ اداکار ورون دھون کی فلم ’اکتوبر‘ کے لیے راحت فتح علی خان کی آواز میں گایا جانے والا گانا مداحوں میں بے حد مقبول ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق اداکار ورون دھون کی فلم ’ اکتوبر‘ کے ایک گانے میں راحت فتح علی خان نے اپنی آواز کا جادو جگایا ہے، گانے کو مداحوں کی جانب سے بے پناہ مقبولیت حاصل ہورہی ہے۔

گانے کے بول ہیں ’میری روح کرے گی فریاد، میری سانسیں کہیں کھو جائیں گی، تب بھی تو میرے سنگ رہنا‘ گانے کا میوزک انوپم رائے نہیں دیا ہے جبکہ بول تنویر غازی نے لکھے ہیں۔

ورون دھون نے گانے کی ویڈیو کو سوشل میڈیا ویب سائٹ ٹویٹر پر مداحوں سے شیئر کیا اور کہا کہ وہ ایک ایسا گانا پیش کررہے ہیں جو ایک سچی محبت کے ساتھ درد کی عکاسی کرتا ہے۔

اداکار ورون دھون کا مزید کہنا تھا کہ یہ گانا اتنا پرسوز اور جذبات سے بھرپور ہے کہ گانے کی شوٹنگ کے دوران انہیں حقیقت میں رونا آگیا اور انہیں آنکھوں میں گلیسیرین لگانے کی ضرورت بھی پیش نہیں آئی۔

شوجیت سرکار کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ’اکتوبر‘ میں ورون دھون سنجیدہ مزاج فائیو اسٹار ہوٹل ملازم کا کردار نبھا رہے ہیں جبکہ ان کے ہمراہ نئی اداکارہ بنیتا سندھو مرکزی کردار ادا کررہی ہیں۔

ورون دھون کی فلم ’اکتوبر‘ 13 اپریل کو سنیما گھروں میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی، فی الوقت ورون ان دنوں فلم ‘سوئی دھاگہ‘ کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جس میں ان کے ساتھ انوشکا شرما مرکزی کردار ادا کررہی ہیں۔

واضح رہے کہ اس سے قبل ورون دھون نے اپنے والد ڈیوڈ دھون کی ہدایت کاری میں بنائی جانے والی کامیڈی رومینٹک فلم جڑواں 2 میں ڈبل رول نبھایا تھا فلم باکس آفس پر کامیاب رہی جبکہ فلم میں ورون کے ساتھ جیکولین فرنینڈس اور تپسی پنو نے جلوے بکھیرے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email



Source link

اپنا تبصرہ بھیجیں