تپتے صحرا میں چھ روزہ انوکھی میراتھن: marathon

رباط: چلچلاتی دھوم اور تپتے صحرا میں چلنا آسان نہیں لیکن مراکش کے ریگستان میں جاری ہے ایک انوکھی میراتھن کہ جہاں کھلاڑیوں کو مسلسل چھ روز تک ڈورنا ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق سخت گرمی اور آگ برساتی دھوپ میں صحارہ کے ریگستان میں جاری ہے سالانہ چھ روزہ انوکھی میراتھن جہاں مختلف ممالک سے تعلق رکھنے والے 1300 کھلاڑی شریک ہیں، یہ میرا تھن 156 میل کے طویل فاصلوں پر مشتمل ہے۔

اس میرتھن ریس کو تین حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے، پہلے مرحلے کا نام ’اسٹارٹ‘ دوسرے کا نام ’رابطہ‘ ہے جبکہ تیرا اور آخری مرحلہ وہ ہے کہ جہاں بغیر کہیں رکے مسلسل بھاگنا ہوگا اسی لیے اس کا نام ’نان اسٹام‘ رکھا گیا ہے۔

برازیل:جنگل میں منفرد میراتھن ریس کا انعقاد

میراتھن قوائد وضوابط کے مطابق دوڑ کے دوران کھلاڑیوں کو اپنی مرضی سے پانی پینے کی اجازت نہیں ہوگی بلکہ پانی پینے سے متعلق حد متعین کی گئی ہے جس کے تحت میراتھن میں حیصہ لینے والوں کو ایک روز میں صرف 11.25 لیٹر پانی پینے کی اجازت ہوگی۔

منتظمین کا کہنا ہے کہ دن کے وقت درجہ حرارت 50 ڈگری سینٹی گریڈ تک ہوتا ہے، لیکن اس سال درجہ حرارت اوسطاً 30 ڈگر ہے التبہ اتنی گرمی میں میراتھن میں حصہ لینے والے اپنے سامان کے ہمراہ دوڑتے ہیں جس میں کھانا اور سونے کا سامان بھی ہوتا ہے۔

برازیل:جنگل میں منفرد میراتھن ریس کا انعقاد

میراتھن منتظمین کا مزید کہنا تھا کہ میراتھن کا روٹ ہر سال تبدیل کرتے ہیں اور روٹ کے بارے میں میراتھن کے آغاز سے ایک دن قبل ہی کھلاڑیوں کو بتایا دیا جاتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Source link

اپنا تبصرہ بھیجیں