ایسی جگہ جہاں آپ خود کو موت سے قریب تر محسوس کریں

بنکاک : موت ایسی حقیقت ہے کہ دنیا کا کوئی بھی شخص ہو، موت کو یقینی مانتا ہے، تھائی لینڈ میں ایک کیفے بنایا گیا جہاں یہاں آنے والوں کو موت سے قریب کر دیتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق تھائی لینڈ میں ایک ایسا ریسٹورنٹ متعارف کرایا گیا، جہاں زندگی کی اہمت کو اجاگر کرنے کے لیے موت کی تھیم کو اپنایا گیا ہے اور یہاں آنے والوں کو مختلف انداز میں موت کی یاد دلاتا رہتا ہے۔

تھائی لیند کا یہ کیفے کسی تعزیتی تقریب کا منظر پیش کرتا ہے ، کڈ مائی ڈیتھ کیفے میں موت کے ماحول کی مناسبت سے متعلق تمام کیفیات، اور کفن دفن کے مراحل نمایاں ہیں۔

کیفے کو سیاہ رنگ کے ساتھ ساتھ تمام غمزدہ کرنے والی چیزوں سے سجایا گیا ہے، پھولوں کی سجاوٹ ایسی ہے جیسی تعزیتی پھولوں کے ہار ہوں۔

مینیو میں شامل ڈشز میں عمر، تکلیف، بیماری اور موت کے نام شامل ہیں، ان اشیاء کی تصاویر دیوار پر ایسی لگائی گئیں ہیں، جیسے مرنے والے کی تصویر لگائے جاتی ہے۔

کیفے آنے والے تابوت میں لیٹ بھی سکتے ہیں جبکہ یہاں ایک خصوصی سائن بورڈ بھی لگایا گیا ہے، جس کی عبارت کا مفہوم یہ ہے کہ آپ اس دنیا سے خالی ہاتھ جائیں گے۔

ریسٹورینٹ بنانے والوں نے کہا ہے کہ دنیا میں اب تک کم و بیش ہر موضوع پر ہوٹل بنائے جاچکے ہیں لیکن اب تک کسی کا خیال موت کی طرف نہیں گیا تھا، کڈمائی کیفے میں آنے والوں کو ایسا ماحول پیش کیا جاتا ہے کہ جس میں وہ خود کو موت سے قریب تر محسوس کرتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Source link

اپنا تبصرہ بھیجیں