آٹھ جعلی بھارتی صحافی آسٹریلیا سے گرفتار: Australia

کینبرا: بھارت صحافت کی آڑ میں انسانی اسمگلنگ کرنے لگا  آسٹریلیا میں اپنے آپ کو صحافی ظاہر کرنے والے آٹھ بھارتیوں کو قانون نافذ کرنے والے اداروں نے گرفتار کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی فراڈیوں نے انسانی اسمگلنگ کا نیا انداز اپناتے ہوئے بیرون ملک جانے کے لیے اپنے آپ کو صحافی ظاہر کرنا شروع کر دیا ہے اس ضمن میں آسٹریلیا سے آٹھ بھارتیوں کو گرفتار کر لیا گیا جن کا یہ دعویٰ تھا کہ وہ کھیلوں کے صحافی ہیں۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ آٹھ بھارتی شہریوں پر مشتمل یہ گروہ گذشتہ دنوں بدھ اور جمعرات کی درمیانی شب برسین کے ہوائی اڈے پر پہنچا جہاں قانون نافذ کرنے والے ادارے پہلے سے چاکنا تھے تاہم جیسے ہی گروہ ہوائی اڈے کے احاطے میں داخل ہوا پولیس حکام نے فوری کارروائی کرتے ہوئے تمام افراد کو گرفتار کر لیا۔

بھارتی میڈیا کی جعلسازی، ایس پی میر پور کے نام سے جعلی آڈیو ٹیپ چلا دی

آسٹریلوی حکام کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ گرفتار ملزمان نے تصدیق شدہ بھارتی صحافی ہونے اور آسٹریلیا میں گولڈ کوسٹ گیمز کی رپورٹنگ کے سلسلے میں اسٹریلیا آنے کا وعویٰ کیا تاہم تفتیش کی گئی تو پتا چلا گرفتار ملزمان کے پاس جعلی دستاوزات اور شناخت موجود ہے۔

خیال رہے کہ مذکورہ گروہ کے ایک رکن راجیش کمار پر انسانوں کی اسمگلنگ اور جعلی دستاوزات بنانے کے الزام میں فرد جرم عائد کی دی گئی ہے البتہ جرم ثابت ہونے پر بیس سال قید کی بھی سزا سنائی جاسکتی ہے۔

لڑکا بن کرشادیاں کرنے والی بھارتی لڑکی گرفتار، فراڈ کا مقدمہ درج

واضح رہے کہ یہ گروہ تھاتی لینڈ کے شہر بنکاک کے ہوائی اڈے سے ہوتا ہوا آسٹریلیا پہنچا تھا، بنکاک میں موجود اے بی ایف کے رکن نے انہیں پہلے ہی مشکوک قرار دے دیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Source link

اپنا تبصرہ بھیجیں