الیکشن وقت پر ہوں‌ گے، پارٹیاں بدلنے والوں کا انجام اچھا نہیں ہوگا: ایاز صادق Ayaz Sadiq

لاہور: اسپیکر قومی اسمبلی سردارایاز صادق کا کہنا ہے کہ جو لوگ اپنی پارٹیاں تبدیل کرتے ہیں، ان کا انجام کبھی اچھا نہیں ہوتا.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے لاہور میں‌ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا. ان کا کہنا تھا کہ کوئی ادارہ اختیارات سے تجاوز کرے گا، تو اسمبلی اپنا کردار ادا کرے گی.

اُن کا کہنا تھا کہ جب تشویش تھی کہ الیکشن وقت پر نہیں ہوں گے، تو اپنا مؤقف دیا، البتہ اب مجھے لگ رہا ہے کہ الیکشن وقت پر ہوں گے. یقین ہے کہ الیکشن کمیشن ذمہ داریاں احسن طریقے سے نبھائے گا.

ان کا کہنا تھا کہ سیاست میں کوئی بھی حرف آخر نہیں ہوتا، پیپلز پارٹی کو سینیٹ میں پی ٹی آئی نے ووٹ دیا، مستقبل کے بارے میں‌ بھی کچھ نہیں‌ کہا جاسکتا.

ایاز صادق کا کہنا تھا کہ سیاست میں‌ پارٹیاں‌ تبدیل کرنے والوں‌ کا انجام اچھا نہیں ہوتا، ن لیگ اپنی جگہ کھڑی رہے گی، جسے جانا ہے، وہ جائے، اُسےروکنے کی ضرورت نہیں.

ایک سوال کے جواب میں‌ انھوں نے کہا کہ مولانا صاحب کی اپنی جماعت ہے کہ فیصلہ انھیں کرنا ہے کہ کہاں جانا ہے کہ کس کے ساتھ کھڑے ہوں۔

ایاز صادق کا کہنا تھا کہ شخصیات کی کوئی اہمیت نہیں ہوتی، اداروں کی ہوتی ہے، میں ایک ادارے کی نمائندگی کررہا ہوں اور اس کا تحفظ کروں گا.

یاد رہے کہ چیئرمین قومی اسمبلی نے دسمبر 2017 میں یہ اسمبلی اپنی مدت پوری نہیں کرے گی۔



Print Friendly, PDF & Email

Source by [author_name]

اپنا تبصرہ بھیجیں